انتشارات تیسا
فرصتی برای گسترش افکار؛ فعال در حوزه چاپ و نشر کتابهای علوم انسانی.
برنامهریزی بازاریابی استراتژیک
تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
تعداد بازدید : ۵۵۶

«برنامهریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط» کتابی نوشته دیوید دبلیو اندرسون با برگردان دکتر ابوالفضل دانایی و امیر احسانی است که توسط انتشارات تیسا منتشر شد. این کتاب حاصل ۳۰ سال تجربه در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بینالمللی بوده و یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارتهایی با اندازه کوچک تا متوسط است.
منبع خبر : روزنامه ایران