عنوان پیام
متن پیام

اگر یک میلیارد پول نقد نداری وارد بازار نشر نشو!

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۵/۰۲     تعداد بازدید : ۷۷۷
اگر یک میلیارد پول نقد نداری وارد بازار نشر نشو!

«کلید ملی» در تازه‌ترین شماره خود به گفتگو با ناشری پرداخته که تاکنون ۸۰ عنوان کتاب در زمینه مدیریت شهری منتشر کرده است. این ناشر معتقد است زمانی باید وارد کار نشر شویم که دست کم یک میلیارد تومان پول نقد داریم!

به گزارش خبرنگار مهر، «کلید ملی» در تازه‌ترین شماره خود (سال دوم، شماره ششم، ۳۰ تیر ۱۳۹۳) به گفتگو با سعید احمدی، مدیر انتشارات «تیسا» پرداخته که تاکنون ۸۰ عنوان کتاب در زمینه مدیریت شهری منتشر کرده است. او به فقر کتاب در این زمینه اشاره و بیان کرده است: «من یک جمله‌ای دارم که به هر علاقه‌مند دیگری که بخواهد وارد بازار نشر بشود آن را می‌گویم. می‌گویم اگر یک میلیارد تومان پول نقد نداری، وارد بازار نشر نشو»

گفتگو با سارا نادری، نویسنده کتاب «درآمدی بر روایت زنانه شهر» نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که در«فرهنگشهر» به آن پرداخته شده است. این کتاب به سفارش اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نوشته شده تا به این پرسش پاسخ دهد که: زنان در چه لحظه‌هایی از زندگی خود احساس رضایت می‌کنند؟

«کلید ملی» همچنین با سحر قریشی و مهرشاد کارخانی، بازیگر و کارگردان فیلم «دربست آزادی»، به عنوان فیلمی شهری و اجتماعی گفتگو کرده است. در بخش «آرمانشهر» این نشریه، شیده لالمی در گزارشی به تحلیل عملکرد شورای شهر چهارم و تمایز آن با ادوار گذشته پرداخته است.
«زیباشهر» یکی دیگر از قسمت‌های کلید ملی است که در آن با پیروز حناچی، معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفتگو شده است. به گفته او « جمعیت شهر تهران از حدود ۷ و نیم میلیون نفر عبور کرده و آستانه‌های زیست محیطی‌اش را پر کرده است. معنی‌اش این است که ما داریم فضای بیشتری به وجود می‌آوریم و بهره‌وری کمتری هم در شهر داریم.»

«گلستان را آتش زدند تا شکار کنند» عنوان مطلبی است که در بخش «محیط زیست» این نشریه آمده است. این مطلب، حریق ۱۶ تا ۲۰ تیرماه جنگل گلستان را روایت می‌کند. «سیستانی‌ها برای نجات پرندگان هامون، آستین بالا زدند» نیز یکی دیگر از مطالب این بخشِ «کلید ملی» تست.

هفته‌نامه «کلید ملی» ویژه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۳ به مدیرمسئولی احمدعلی کیخا و سردبیری سینا قنبرپور، به قیمت ۴۰۰۰ تومان منتشر شده و روی دکه‌های روزنامه‌فروشی رفته است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد