عنوان پیام
متن پیام

«بیشعوری» به چاپ ۲۱ می رسد/«بیشعوران» هم در راه اند

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷     تعداد بازدید : ۸۳۲
«بیشعوری» به چاپ ۲۱ می رسد/«بیشعوران» هم در راه اند

شناسهٔ خبر: ۲۸۵۸۵۴۲ - سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
نسخه های چاپ بیست و یکم کتاب «بیشعوری» نوشته خاویر کرمنت با ترجمه محمود فرجامی به زودی توسط انتشارات تیسا منتشر و وارد بازار نشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیشعوری» که ترجمه آن طی چند گذشته، ۲۰ مرتبه در کشور به چاپ رسیده، اثری از خاویر کرمنت و عنوان فرعی آن «راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت» است.

پیش از اتمام سال ۹۳، نسخه های چاپ بیستم این کتاب نیز منتشر و وارد بازار نشر شدند و در حال حاضر نسخه های چاپ بیست و یکم آن، زیر چاپ هستند. ترجمه این کتاب که در نوبت‌های مختلف چاپ خود، شمارگان ۲ هزارتایی، ۵ هزارتایی و ۷ هزارتایی داشته، تا بهمن ماه سال ۹۳، در مجموع به ۵۰ هزار نسخه رسید.

اما نکته جدیدی که درباره این کتاب وجود دارد، این است که محمود فرجامی مترجم آن، ادامه ای بر آن نوشته است. یعنی بعد از ترجمه کتاب خاویر کرمنت، فرجامی یک اثر تالیفی در ادامه آن نوشته و نام آن را «بیشعوران» گذاشته است. این کتاب مجوز چاپ را دریافت کرده و نهایتا تا ۲ هفته دیگر منتشر خواهد شد.

نسخه های چاپ بیست و یکم «بیشعوری» نیز تقریبا همزمان با چاپ اول «بیشعوران» عرضه خواهد شد.




منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد