عنوان پیام
متن پیام

۶۴ کتاب پرفروش فصل بهار یک کتابفروشی در غرب تهران

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷     تعداد بازدید : ۱,۰۳۷
۶۴ کتاب پرفروش فصل بهار یک کتابفروشی در غرب تهران

کتابفروشی در غرب تهران فهرست ۶۴ کتاب پروفروش خود را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس فهرست ۶۴ کتاب پرفروش فروشگاه نشر چشمه شعبه کوروش، در میان مجموعه شعرهای ایرانی، گروس عبدالملکیان با کتاب «پذیرفتن» (نشر چشمه) در صدر جدول قرار دارد و در میان مجموعه شعرهای خارجی هم پابلو نرودا همچنان با کتاب «هوا را از من گیر خنده‌ات را نه» (همان ناشر) محبوب شعرخوان‌های ایرانی است.
در میان داستان‌های ایرانی هم نسیم مرعشی با کتاب «پائیز فصل آخر سال است» (همان ناشر) در صدر فهرست پرفروش‌ها، جا خود کرده و در بین داستان‌های خارجی هم این هاروکی موراکامی است که با کتاب «سوکوروتازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» (همان ناشر) بیشترین توجه داستان‌خوان‌های ایرانی را به خود جلب کرده است.
همچنین بر اساس این گزارش، در میان آثار حوزه روانشناسی کتاب «بیشعوری» خاویر کرمنت (نشر تیسا) در صدر آثار پرفروش جای دارد و طنزخوان‌ها هم بیشتر از همه مطالعه «نئوگلستان» پدرام ابراهیمی (نشر چشمه) را ترجیح می‌دهند.
فهرست کتاب‌های پرفروش حوزه سینما و تئاتر هم نشان می‌دهد که علاقه‌مندان، مطالعه کتاب «هفت فیلمنامه» اصغر فرهادی (نشر چشمه) بیشتر از بقیه آثار منتشره در این حوزه می‌پسندند و در حوزه کودک و نوجوان هم کتاب «کتاب‌های چشم قلمبه» نوشته مهدی مردانی (انتشارات آریانوین) بیشتر از بقیه، فروش داشته است.
در سایر موضوعات هم کتاب «مثل خون در رگ‌های من» از احمد شاملو (نشر چشمه) فروش بیشتری داشته است. همچنین در پرفروشترین عناوین بخشش موزیک این فروشگاه کتاب، آلبوم «مستور و مست» همایون شجریان جای خود را مستحکم کرده است.
بر اساس این گزارش، با توجه به مکان قرارگیری این فروشگاه بزرگ کتاب (غرب تهران)، به نظر می‌رسد می‌توان ذائقه کتابخوانی شهروندان غرب پایتخت را از روی این فهرست، دست کم حدس زد. شعبه‌ی دوم کتاب‌فروشی نشرچشمه، از روزهای پایانی آبان‌ماه ۱۳۹۳ در مجتمع کورُش کارش را آغاز کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد