انتشارات تیسا
فرصتی برای گسترش افکار؛ فعال در حوزه چاپ و نشر کتابهای علوم انسانی.
معرفری کتاب بررسی مدیریت رسانه
تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
تعداد بازدید : ۷۰۹

رشد و گسترش رسانه ها در دهه ۹۰ میلادی سبب پیدایش و شکوفایی رشتههایی شد که بتوانند بسیاری از نیازمندیهای جامعه امروزی را تأمین کنند.
مدیریت رسانه یکی از همین رشتههای نوپا و بین رشتهای است که از علوم دیگر از جمله ارتباطات، مدیریت، کامپیوتر،اقتصاد و هنر بهره میگیرد و هدف آن تأمین خواستههای مردمان امروزی است. مردمانی که در جامعه جهانی، متأثر از پدیدههای اجتماعی، فرهنگها و امیال و آمال بیگانگان و خود، در تلاشند تا زندگی سالمی بسازند. به همین علت است که روز به روز براهمیت این رشته افزوده شده و ویژگیهای ان نمایان میشود
منبع خبر : روزنامه آسیا