عنوان پیام
متن پیام

همراه با پرفروش‌های اندیشه

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۳/۰۴     تعداد بازدید : ۷۰۰
همراه با پرفروش‌های اندیشه

کتاب «مریمیه» تالیف عبدالله شهبازی از نشر تیسا با ۳۹۲ صفحه و قیمت ۲۲ هزار تومان در مدت سه ماه به چاپ دوم رسیده است. از همین انتشارات کتاب «میشل فوکو» ظرف شش ماه به چاپ دوم رسیده و جزء پرفروش‌های اندیشه بوده است. کتاب دیگر این انتشارات با عنوان «از هاشمی تا روحانی (بررسی سیاست خارجی ایران در پرتو نظریه سازه‌انگاری)» و همچنین کتاب «پیچیدگی سیاست» هر دو ظرف شش ماه به چاپ دوم خود رسیده‌اند.
کتاب «میشل فوکو» از عارف دانیالی با ۵۲۰ صفحه و قیمت ۲۹ هزار تومان بر تنش میان «مراقبت از خود» و «مراقبت از دیگران» متمرکز است. کتاب «از هاشمی تا روحانی» به قلم علی باقری‌دولت‌آبادی و محسن شفیعی در ۳۸۵ صفحه به قیمت ۲۱ هزار تومان عرضه می‌شود. در این اثر کوشش شده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد سازه‌انگاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و به این پرسش‌ها پاسخ داده شود که «چه عواملی در تدوین اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران موثر است؟»
کتاب «پیچیدگی سیاست در ایران» اثر سیدولی موسوی‌نژاد با ۲۳۲ صفحه و قیمت ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود. این کتاب با نگاهی فشرده به تعریف و الگوهای نظری سیستم‌های پیچیده و آشوبی در پی آن است تا دلایل شگفت‌آور بودن و غیرقابل پیش‌بینی بودن رخدادهای سیاسی ایران بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۲ را تحلیل کند
در بین پرفروش‌های کتابفروشی‌ها، کتاب «آفاق حکمت در سپهر سنت» چند هفته در صدر لیست قرار داشته است. این اثر که با مقدمه‌ای از نصر آغاز می‌شود به مصاحبه‌های حامد زارع با وی می‌پردازد که تا به حال منتشر نشده‌اند و ناگفته‌های زندگی و اندیشه او را آشکار می‌کند. این اثر در ۳۶۰ صفحه و قیمت ۱۷ هزار تومان توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.
دومین جایگاه به دو اثر از جان آرمسترانگ تعلق دارد با عناوین «شرایط عشق» و «قدرت پنهان زیبایی» که اولی از مسعود علیا و دومی از سهیل سمی است.
البته از ترجمه‌های مسعود علیا که در پرفروش‌ها برای خود جایگاهی دارد می‌توان به «حیات ذهن» هانا آرنت که در جایگاه چهارم قرار دارد، اشاره کرد و البته مدخل یکی از مدخل‌های دانشنامه استنفورد به نام همین فیلسوف -که آن هم توسط مسعود علیا ترجمه شده- است.
رتبه‌های بعدی به کتاب‌های «هگل و پدیدار‌شناسی روح» از رابرت استرن و ترجمه محمدمهدی اردبیلی و جواد سیدی، «عشق خداست» از ایکنات ایسواران و ترجمه شهرام نقش تبریزی، «نقش برجسته‌های نو یافته ساسانی» نوشته میرزا محمد حسنی و در آخر «ظهور ژاپن مدرن» نوشته ویلیام جی. بیزلی و ترجمه شهریار خواجیان تعلق دارد.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد