عنوان پیام
متن پیام

نشر تیسا با ۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی به نمایشگاه بیست و هشتم می‌آید

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۱/۲۲     تعداد بازدید : ۸۲۶
نشر تیسا با 55 عنوان کتاب چاپ اولی به نمایشگاه بیست و هشتم می‌آید

نشر تیسا با ۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی به نمایشگاه بیست و هشتم می‌آید/ از «مریمیه» تا «صد و یک پرسش از فرهنگ»
انتشارات تیسا در نظر دارد با ۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یابد.
سمیه سیاه‌پشت، مدیر تولید انتشارات تیسا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: انتشارات تیسا در نظر دارد، در نمایشگاه امسال ۵۵ عنوان کتاب چاپ اولی را در این دوره از نمایشگاه عرضه کند.
وی اظهار کرد: انتشارات تیسا در سال گذشته موفق شده کتابی با عنوان «مریمیه، از شووان تا سیدحسین نصر» را به چاپ رساند که یکی از کتاب‌های مهم و قابل تامل در این عرصه است.
سیاه‌پشت با اشاره به فعالیت‌های تیسا برای چاپ کتاب‌هایی با موضوع مطالعات شهری و جامعه‌شناسی شهری گفت: تیسا امسال در نمایشگاه کتاب چند کتاب مهم دراین‌باره را نیز عرضه می‌کند.
وی افزود: تیسا نخستین ناشری است که پس از سال‌ها در ایران کتابی از لوفور با عنوان «ماتریالیسم دیالکتیکی» را منتشر کرد و امسال نیز دو کتاب از این نظریه‌پرداز مهم با عنوان «درآمدی بر تولید فضا» و «فضا، تفاوت و زندگی روزمره» را به چاپ رسانده و در نمایشگاه بیست و هشتم ارائه می‌کند.
سیاه‌پشت در ادامه معرفی دیگر آثار مهم بنگاه انتشاراتی متبوع خود گفت: دو کتاب مهم دیگر از سید‌حسین موسویان، عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته‌ای در دولت هفتم و هشتم نیز در حال گذراندن مراحل پایانی مجوز و تولید است که در صورت طی شدن این مراحل در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود.
وی درباره عناوین این کتاب‌ها اظهار کرد: «ایران و امریکا، گذشته شکست خورده، امید صلح» و «بحران هسته‌ای ایران» عنوان دو کتب از سید‌حسین موسویان است.
مدیر تولید انتشارات تیسا ادامه داد: در نمایشگاه امسال کتاب «صد و یک پرسش از فرهنگ» اثر ناصر فکوهی نیز برای مطالعه علاقه‌مندان عرضه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد