عنوان پیام
متن پیام

رویای لطیف شهر من

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۶/۲۹     تعداد بازدید : ۴۷۶
رویای لطیف شهر من

«شهرمان برای رسیدن به آرمان‌شهر اگرچه هنوز نیازمند تجربه‌های جدید است، اما می تواند به توان تک‌تک اهالی شهر اعتماد کند و هنگامی که شهر به نقطه ایده‌آل بالندگی رسید، مسیر تحول شهری و تبدیل شدن زندگی ما از شهر‌نشینی به شهروندی هموارتر خواهد شد. آن‌وقت می‌توان لبخند شهر را با همه وجود احساس کرد. شهری که به همه مردم قدرشناس، تلاشگر، مهربان و صبورش افتخار می‌کند. وقت ایستادن و نگاه‌کردن نیست. باید همه‌مان آغاز‌گر این تحول از محله، خانه و خانواده خودمان باشیم.» بادداشتهایی خواندنی درباره مناسبت‌ها در شهر،‌ محله، شهر و مردم، شهر،‌آلودگی هوا و آلودگی صوتی،‌شهر و معماری،‌شهر، فرهنگ مصرف و بازیافت، فرهنگ و هنر شهروندی،‌شهر و توسعه پایدار، شهر و آسیب‌های اجتماعی را در کتابی به قلم مجتبی یزدانی بخوانید.
مهندس یزدانی از سال ۱۳۷۱ به سمت شهرداری در مناطق مختلف کرمانشاه کار مدیریتی خود را آغاز کرد. یادداشت‌های او حاصل ۲۴ سال فعالیت‌ مستمر وی در عرصه مدیریت شهری و بیش از ۱۷ سال عهده‌داری سمت شهردار در مناطق مختلف تهران و شهرهای ایران است.

منبع خبر : روزنامه آسیا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد