عنوان پیام
متن پیام

حقوق سرمایه‌گذاری خارجی

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۶/۲۹     تعداد بازدید : ۴۸۲
حقوق سرمایه‌گذاری خارجی

حقوق سرمایه‌گذاری خارجی از‌جمله شاخه‌های حقوق بین‌الملل است که دربرگیرنده موضوع‌های متنوعی مانند قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی‌،‌ عوامل سرمایه‌گذاری خارجی،‌تضمین سرمایه‌گذاری خارجی، تشریفات قانونی لازم برای تحقق سرمایه‌گذاری خارجی، قوانین ملی ناظر به سرمایه گذاری خارجی، معاهدات دو یا چند‌جانبه سرمایه‌گذاری خارجی، رویه داوری بین‌المللی و دکترین است. برای آشنایی با این دانش کتاب امروز را بخوانید. «حقوق سرمایه‌گذاری خارجی در پرتو قانون و قراردادهای سرمایه‌گذاری» در چهار دفتر و ۱۱۷۴ صفحه در خصوص قراردادهای رایج در عر صه سرمایه‌گذاری خارجی تالیف شده است. عمده اسناد قراردادی مورد استناد در این کتاب، حاصل تحربیات عملی به عنوان مشاور،‌وکیل و تنظیم‌کننده این قررادادها در طول سال‌های حضور شرکت‌های خارجی در ایران است که به همت دکتر علی حاتمی و اسماعیل کریمیان به رشته تحریر درآمده است. چهار دفتر این کتاب عبارتند از :‌قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی در نظم حقوقی کنونی، قراردادهای جوینت وینچر،‌قراردادهای ساخت،‌بهره‌برداری و انتقال بی. او. تی.
«حقوق سرمایه‌گذاری خارجی در پرتو قانون و قراردادهای سرمایه‌گذاری» کتابی از علی حاتمی و اسماعیل کریمیان را انتشارات تیسا در ۱۱۷۵ صفحه و با قیمت ۷۹ هزار تومان رهسپار بازار کتاب کرده است.

منبع خبر : روزنامه آسیا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد