عنوان پیام
متن پیام

«پندار بازار» پرفروش‌های هفته را اعلام کرد/ اجرای طرح حمل و نقل ارزان کتاب

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۵/۱۴     تعداد بازدید : ۷۶۲
«پندار بازار» پرفروش‌های هفته را اعلام کرد/ اجرای طرح حمل و نقل ارزان کتاب

سایت فروش کتاب «پندار بازار» در هفته‌ای که گذشت، پنج عنوان کتاب را جزو پُرفروش‌ترین کتاب‌های خود معرفی کرد. کتاب «بی‌شعوری» نوشته «خاویر کرمنت» با ترجمه محمود فرجامی، نخستین کتاب پُرفروش این سایت است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) فروشگاه آنلاین «پندار بازار» کتابفروشی اینترنتی ایران است که در اقدامی جدید از ابتدای این هفته، آمار کتاب‌های پُرفروش خود را روی سایت www.pendarbazaar.com بارگذاری کرده است.

این کتابفروشی اینترنتی در هفته‌ای که گذشت، پنج عنوان کتاب را در فهرست پُرفروش‌های خود قرار داد. «بی‌شعوری»، «شب‌های روشن»، «سمفونی مردگان»، «عقاید یک دلقک» و «عامه‌پسند» عناوین این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

کتاب «بی‌شعوری» نوشته «خاویر کرمنت» است که محمود فرجامی آن را به فارسی ترجمه کرده و توسط نشر تیسا راهی بازار نشر شده است.

این کتاب راهنمای عملی شناخت و درمانِ خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت است. به‌نظر می‌رسد حضور دائمی آن در طی سال‌های گذشته بر بساط‌ها و کتابفروشی‌های کنار خیابان هم نتوانسته از عطش بخش زیادی از کتابخوانان به این اثر بکاهد. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با کتاب «بی‌شعوری» اینجا کلیک کنند.

دومین کتاب پُرفروش، کتابی از نشر ماهی است به نام «شب‌های روشن» که اثری مشهور از «فیودور داستایفسکی» است. فیودور داستایفسکی این اثر را در زمانی که تازه کارش را به عنوان نویسنده آغاز کرده بود، نگاشته است.

این داستان راوی اول شخصی بی‌نام و نشان دارد که در شهر زندگی می‌کند و توانایی متوقف کردن افکار خود را که ناشی از تنهایی‌اش هست ندارد. این اثر توسط سروش حبیبی از روسی به فارسی برگردانده شده است. مخاطبان برای آشنایی بیشتر با این اثر می‌توانند بر اینجا کلیک کنند.

سومین کتاب پُرفروش هفته «سمفونی مردگان» اثر مشهور «عباس معروفی» است؛ این کتاب پس از دوسال مجوز انتشار گرفته و توسط نشر ققنوس منتشر شده است.

این رمان مشهور از طرف «بنیاد انتشارات ادبی فلسفی سور کامپ» در سال ۲۰۰۱ جایزه گرفته است. برای مطالعه بیشتر بر اینجا کلیک کنید.

«عقابد یک دلقک» اثر «هاینریش‌بل» چهارمین کتاب پُرفروش هفته گذشته بود. این کتاب درباره‌ دلقکی به نام «شنیر» است که همسرش او را ترک کرده و به همین دلیل دچار افسردگی است. او بعد از افتضاحی که در یکی از نمایش‌هایش به وجود می‌آورد، به محل زندگی‌اش باز می‌گردد. وی که به پول نیاز دارد، دفترچه تلفنش را باز می‌کند و با آشنایان تماس می‌گیرد. در این میان بارها به گذشته می‌رود و خاطراتش را می‌گوید.

این نسخه پُرفروش را محمد اسماعیل‌زاده ترجمه و نشر چشمه منتشر کرده است. برای مطالعه بیشتر این کتاب بر اینجا کلیک کنید.

آخرین کتاب فهرست پنج‌تایی پُرفروش‌ها، کتاب داستانی «عامه‌پسند» اثر «چارلز بوکفسکی» است. این کتاب توسط پیمان خاکسار به فارسی برگردانده شده و از سوی نشر چشمه راهی بازار نشر شده است.

«عامه‌پسند» یک رمان پلیسی است که کارآگاه ماجرا چندان زبر و زرنگ نیست و بر اساس شانس و کمک دیگران موفقیت‌های خود را کسب می‌کند. برای مطالعه بیشتر بر اینجا کلیک کنید.

«پندار بازار» تاکنون در حوزه‌های «داستان۲۴۴»، «هنر۱۹۰»، «تاریخ۲۶»، «سبک زندگی۴۰»، «شعر۸۶»، «علوم انسانی۱۳۹»، «فلسفه و عرفان۱۵» و «کودک و نوجوان۲۴۴» عنوان کتاب را در معرفی و در فهرست پُرفروش‌های خود قرار داده است.

حمل و نقل ارزان کتاب
در سایت «پندار بازار» این امکان فراهم شده است که با وارد کردن کوپن تخفیف FETR۹۳ در هنگام خرید، هزینه حمل و نقل کتاب‌ها رایگان می‌شود؛ این شیوه در «پندار بازار» با استقبال چشمگیر مخاطبان و کاربران مواجه شده است.

این موضوع متولیان «پندار بازار» را بر آن داشته است که اولویتی به نام «ارزان‌سازی هزینه پُست» را با اشتیاق بیشتر در دستور کار آینده خود قرار دهد؛ استقبال کتابخوان‌هایی از شهرهای دور کشور که کمتر دسترسی به کتاب‌های تازه در آنجا وجود دارد و حتی استقبال تهرانی‌های کتابخوان در مناطق مختلف، «پندار بازار» را در تحقق این طرح مصمم کرده است.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد