عنوان پیام
متن پیام

انتشار کتاب بازگشت هیتلر

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۳/۱۸     تعداد بازدید : ۶۸۵
انتشار کتاب بازگشت هیتلر

آیا به‌راستی آدولف هیتلر هنوز می‌تواند فاجعه به ‌‌‌‌‌‌بار آورد؟ این کتاب هجویۀ تلخی است که بیداری دوبارۀ او را در برلین فعلی نشان می‌‌دهد. لحن بسیار تلخ و اندوه‌بار این کتاب به این دلیل است که قهرمانش هیتلر است؛ همان هیتلر واقعی و نه آنکه در برنامه‌های طنز تلویزیون یا فیلم‌های هالیوود دیده‌اید. قهرمانش همان مردی است که محیطش را آن‌گونه که خوش داشت تحلیل می‌کرد و ضعف‌های مردم را به‌سرعت می‌شناخت و هرگز از

مقدمه

آیا به‌راستی آدولف هیتلر هنوز می‌تواند فاجعه به ‌‌‌‌‌‌بار آورد؟ این کتاب هجویۀ تلخی است که بیداری دوبارۀ او را در برلین فعلی نشان می‌‌دهد. لحن بسیار تلخ و اندوه‌بار این کتاب به این دلیل است که قهرمانش هیتلر است؛ همان هیتلر واقعی و نه آنکه در برنامه‌های طنز تلویزیون یا فیلم‌های هالیوود دیده‌اید. قهرمانش همان مردی است که محیطش را آن‌گونه که خوش داشت تحلیل می‌کرد و ضعف‌های مردم را به‌سرعت می‌شناخت و هرگز از منطق عجیب و غریبش سرباز نمی‌زد؛ همان مردی که لجوج بود، ولی ابله نبود.

این کتاب راهی را نشان می‌‌دهد که آدولف هیتلر در زندگی پیمود؛ از محوطه‌ای خشک و خالی در مرکز برلین تا یک دکّۀ روزنامه‌فروشی؛ از یک مغازۀ لباس‌شویی که به ترک‌ها تعلق داشت تا شبکۀ تلویزیون ملّی آلمان. بازگشت هیتلر کتابی مهیّج است و خواننده را در لذت و شادی غرق می‌کند. این کتاب چنان خواننده را غافلگیر می‌کند که دیگر به هیتلر نمی‌‌خندد، با هیتلر می‌‌خندد. شدنی نیست؟ ابداً کسی اجازه نداده است که با هیتلر بخندیم؟

جواب این سؤال را با خواندن کتاب خواهید یافت. هرچه باشد، اینجا یک کشور آزاد است.

درباره نویسنده

تیمور ورمس در سال ۱۹۶۷ در نورنبرگ از والدینی آلمانی و مجارستانی زاده شد. در دانشگاه ارلانگن، در ایالت باواریا، سیاست خواند و سپس مشغول روزنامه‌نگاری شد. او تا سال ۲۰۰۱ برای روزنامه‌های اخبار شبانگاهی و اکسپرس در کلن مطلب می‌نوشت. افزون ‌‌‌‌‌‌بر ‌این، برای مجلات زیادی مطلب نوشت و سردبیر مجلّۀ شیپ شد که دربارۀ مد و تناسب اندام بود. از سال ۲۰۰۹ تا امروز چهار کتاب منتشر کرده است و در حال حاضر مشغول نوشتن دو کتاب دیگر است.

همۀ اتفاقات و شخصیت‌ها و گفت‌وگوهای کتاب تخیلی هستند و هرگونه شباهت با زنده‌ها و ارتباطشان با شرکت‌ها و سازمان‌ها کاملاً تصادفی است. با وجود این، نویسنده منکر نیست که رفتارهای اشخاص داستان چه‌‌‌‌‌بسا شبیه رفتارهای اشخاص حقیقی در وضعیتی مشابه با وضعیت داستان باشد. به عقیدۀ نویسنده، ارزش کتاب در این است که گفت‌وگوهای زیگمار گابریل[۱] و رناته کوناست[۲] با هیتلر ساختگی است.



این رمان توسط نشر تیسا در ۲۹۹ صفحه و با قیمت ۱۴۰۰۰۰ ریال منتشر شده است. در پیوست بخش هایی از کتاب برای آشنای بیشتر آمده است.

منبع خبر : گروه کتاب رسانه
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد