عنوان پیام
متن پیام

فروش کتاب «بازی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران» با ۱۰ درصد تخفیف

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۱۰/۱۴     تعداد بازدید : ۸۳۵
فروش کتاب «بازی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران» با 10 درصد تخفیف

انتشارات تیسا کتاب تازه منتشرشده «بازی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران» را با ۱۰درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «بازی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران» تالیف رحمن قهرمان‌پور از سوی انتشارات تیسا منتشر شد.

مولف این کتاب ادعا می‌کند که انتخابات و به طور مشخص انتخابات ریاست‌جمهوری یک بازی چندلایه و پیچیده است. یک بازی که در آن بازیگران مختلف و با منافع و خواست‌های متفاوت حضور دارند. این کتاب از هفده زاویه به بررسی انتخابات ریاست جمهوری در ایران می‌پردازد و می‌کوشد به این پرسش پاسخ دهد که چرا پیش‌بینی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران تا چند روز قبل از انتخابات بسیار دشوار است و چرا سونامی هفته آخر انتخابات است که نامزد برنده را تعیین می‌کند.

قهرمان‌پور برای تکمیل بررسی‌های خود، مطالعه جوانب مختلف انتخابات‌ ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۴ را در دستور کار قرار داده و به دلایل مختلف پیروزی آقای روحانی پرداخته است. این کتاب برای عموم علاقه‌مندان به انتخابات، دانشجویان، پژوهشگران و نیز دست‌اندرکاران انتخابات به رشته تحریر درآمده و نویسنده در آن به تجارب عملی خود اشاره کرده است.

این مولف کتاب‌های دیگری از جمله «سلاح‌های هسته‌ای جدید و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران»، «رویکرد قدرت‌های بزرگ به موضوع هسته‌ای ایران» و «خلع سلاح لیبی» را در کارنامه خود دارد.

کتاب «بازی انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران» تالیف رحمن قهرمان‌پور در ۲۳۷ صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و به قیمت ۱۷ هزار تومان البته با تخفیف ۱۰ درصد از سوی انتشارات تیسا به علاقه‌مندان عرضه می‌شو

منبع خبر : خبرگزاری ایبنا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد