عنوان پیام
متن پیام

کتاب «معجزه حرکت؛ چرا شما پولدار نمی‌شوید؟» چاپ دومی شد

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۳/۱۲     تعداد بازدید : ۶۷۳
کتاب «معجزه حرکت؛ چرا شما پولدار نمی‌شوید؟» چاپ دومی شد

تاریخ انتشار : جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
رضا بهرامی در کتاب «معجزه حرکت؛ چرا شما پولدار نمی‌شوید؟» می‌کوشد تا مطالبی را به شما بگوید که بارها در زندگی روزمره دیده یا شنیده‌اید، ولی شاید آن‌گونه که باید به آنها توجه نکرده‌اید.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) چاپ دوم کتاب «معجزه حرکت؛ چرا شما پولدار نمی‌شوید؟» نوشته رضا بهرامی به تازگی وارد بازار نشر کتاب شده است. چاپ نخست این کتاب در بهار سال جاری منتشر شده بود.

ما در زندگی همواره با اندیشه‌های زیادی سروکار داریم که مسیر و راه زندگی‌مان را مشخص می‌کنند. این افکار که در ذهن ما غوطه‌ورند، بسیار قدرتمند به نظر می‌رسند اما شاید هرگز به آنها توجه نکنیم و ساده از کنارشان بگذریم. اگر قادر به درک اندیشه‌های خود باشیم و برای آنها برنامه‌ریزی کنیم، قطعاً بهره‌وری ما در زندگی چند برابر خواهد شد. همین امر می‌تواند همواره ما را مانند یک موتور محرک قوی به جلو ببرد.

به گفته نویسنده کتاب معجزه حرکت، این اثر مطالبی را به شما می‌گوید که بارها در زندگی روزمره دیده یا شنیده‌اید، ولی شاید آن‌گونه که باید به آنها توجه نکرده‌اید. بنابراین با نگاهی به موارد مطرح‌شده در کتاب به این نتیجه خواهید رسید که نویسنده تلاش کرده است به شکلی ساده و روان،‌ نکات ریز ولی بسیار مهمی را که موجب تغییرات شگرف در زندگی آدمیان می‌شود مد نظر قرار دهد.

مولف در مقدمه این کتاب می‌نویسد: «مثلی می‌گوید «ساعت در دستان شماست،‌ ولی زمان در اختیار شما نیست»؛ بنابراین توجه به این مسائل و عمل کردن به آنها ضمن انرژی فراوانی که به شما می‌دهد، موجب بیشتر شدن آگاهی شما نسبت به اطرافتان شده، زمان شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

عمل به اندیشه‌ها باعث موفقیت و پیروزی شما در زندگی است. رسیدن به موفقیت در زندگی در ذهن شما نهفته است. شما شایستگی و توانایی رسیدن به خواسته‌هایتان را دارید. فقط کافی است به ندای واقعی درونتان توجه کنید، به افکارتان احترام بگذارید و اجازه دهید با شما صحبت کنند. همین توجه شما به اندیشه‌هایتان، دریچه‌ای بر شما خواهد گشود.»

چاپ دوم کتاب «معجزه حرکت؛ چرا شما پولدار نمی‌شوید؟» نوشته رضا بهرامی با شمارگان هزار نسخه در ۱۶۰ صفحه به بهای ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به همت انتشارات تیسا منتشر شده است.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد