عنوان پیام
متن پیام

انتشارات تیسا با ۹۰ عنوان چاپ اولی در نمایشگاه کتاب

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۱/۲۳     تعداد بازدید : ۹۱۶
انتشارات تیسا با 90 عنوان چاپ اولی در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری پانا:مدیر تولید انتشارات تیسا از چاپ اول کتاب های قابل تامل در حوزه مطالعات شهری و فر هنگی به نمایشگاه خبر داد.
۱۳۹۴ یکشنبه ۲۳ فروردین ساعت ۰۹:۱۴
به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، انتشارات تیسا، متشکل از جمعی از فعالان حوزه نشر، در سال ۱۳۹۰ رسماً کار خود را آغاز کرد.
هدف مؤسسان و حاضران در انتشارات تیسا، دغدغه‌های نشر و گسترش فرهنگ کتابخوانی بود. ازهمین‌رو، تیسا شعار خود را «فرصتی برای گسترش افکار» برگزید.سمیه سیاه پشت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پانا از ۹۰ عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت:امسال با ۱۷۰ عنوان کتاب در حوزه مختلف علوم سیاسی ،مطالعات شهری و فرهنگی در نمایشگاه حضور داریم .
مدیر تولید انتشارات تیسا با اشره به عنوان کتاب های چاپ اولی گفت: تیسا امسال در نمایشگاه کتاب چند کتاب مهم دراین‌باره را نیز عرضه می‌کند. در حوزه مطالعات شهری کتابهایی با عنوان"فرهنگ شهر گرایی"،فضای تفاوت زندگی روزمره،و شهر دانش محور را داریم و همچنین در حوزه مطالعات فرهنگی کتاب بررسی مدیریت رسانه،را بر ای چاپ اول داریم .
وی در ادامه گفت: «ایران و امریکا، گذشته شکست خورده، امید صلح» و «بحران هسته‌ای ایران» عنوان دو کتب از سید‌حسین موسویان است..همچنین بیستمین تجدید چاپ کتاب"بیشعوری" عنوان کتابی از خاویر کرمنت است که طی پنج سال گذشته به‌صورت زیر‌زمینی در کشور منتشر می‌شد از سوی انتشارات تیسا از مجرای رسمی منتشر شد و امسال هم در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .
سیاه پشت در تحقق شعا انتشاراتی تیسا بیان کرد:ما تا به امروزه که سه سال و نیم از فعالیت های انتشاراتی می گذرد توانسته ایم در جهت تحقق شهار تیسا که هفته ای یک کتاب را چاپ کنیم و به مخاطبان کتاب عرضه کرده ایم.

منبع خبر : خبرگزاری پانا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد