عنوان پیام
متن پیام

بررسی بحران‌های شهری در «مدیریت بحران»

تاریخ ثبت : ۱۳۹۳/۰۴/۰۴     تعداد بازدید : ۶۸۹
بررسی بحران‌های شهری در «مدیریت بحران»

بررسی بحران‌های شهری در «مدیریت بحران»
۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۰
دکتر علی ربیعی با همکاری سمیراسادات حسینی به تالف کتاب«مدیریت بحران» پرداخته و در آن بحران‌های شهری و طبیعی را مورد بررسی قرا‌ر داده‌ است.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کانون و توجه اصلی این کتاب بر مدیریت بحران‌های طبیعی استوار و بر گرایش‌ بحران‌های شهری سامان یافته است.
مولفان «مدیریت بحران» کشورهای درگیر بحران را کشورهایی دانسته‌اند که مراکز مطالعاتی متعددی را برای مطالعه درباره مدیریت بحران، از پیش‌بینی و احتمال وقوع بحران تا شیوه‌های مدیریت بحران تشکیل داده‌اند و ساختارهای مناسب را تعبیه می‌کنند.
نویسندگان این کتاب،‌ مطالعه پیرامون مدیریت بحران را یکی از مطالعات مهم در کشورهایی می‌دانند که به نوعی با بحران‌های طبیعی روبه‌رو هستند.
کتاب حاضر سعی دارد علاوه بر مطالعات کتابخانه‌ای، مطالعه اسناد موجود در حوزه مدیریت بحران و جمع‌آوری مطالعات صورت‌گرفته پیشین را با انجام مصاحبه عمیق و تحقیق میدانی و متخصصانی که در بحران‌های گذشته به نحوی بخشی از مدیریت را بر عهده داشته‌اند به آسیب‌‌شناسی مدیریت بحران بپردازد.
این کتاب با تکیه بر مفاهیم، الگوها و شیوه‌های برنامه‌ریزی در بحران‌های طبیعی تالیف شده و در هفت فصل آن بحران‌های طبیعی،‌ مبانی مدیریت طبیعی و مدیریت شهری در کنار پیامدهای پس از بحران از منظر مولفان این کتاب بررسی شده است.
انتشارات تیسا«مدیریت بحران» را در ۲۴۸ صفحه و به قیمت ۱۳ هزار تومان به چاپ نخست رسانده است.

آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد