انتشارات تیسا
فرصتی برای گسترش افکار؛ فعال در حوزه چاپ و نشر کتابهای علوم انسانی.
مدیریت رسانه
انتشارات تیسا، کتاب مدیریت رسانه را در ۲۵۲ صفحه به انتشار رسانده است. مولف این کتاب خجسته باقرزاده است.
فرارو
انتشارات تیسا، کتاب مدیریت رسانه را در ۲۵۲ صفحه به انتشار رسانده است. مولف این کتاب خجسته باقرزاده است.
به گزارش فرارو، این کتاب مجموعه ای مقالات درباره مدیریت رسانه و خصوصا رسانه "رادیو" است که در طی سال های اخیر نگاشته شده اند و در مجموع نگاهی بین رشتهای را با خود حمل میکند.
فهرست فصلهای کتاب به شرح زیر است:
فصل اول: مدیریت تحول در رادیو
فصل دوم: مقدمهای بر ارزشیابی کیفیت در رادیو
فصل سوم: کمّیسازی در رادیو و استانداردسازی ارزشیابی برنامهها
فصل چهارم: ضرورت برنامهریزی در شبکههای تخصصی
فصل پنجم: بحران بلایای طبیعی و نقش ویژة رادیو در کنترل آن
فصل ششم: اصول اخلاق حرفهای خبرنگاران و رسانههای ارتباط جمعی در مدیریت بحران (زلزله)
فصل هفتم: عناصر اصلی ساختار سازمانهای رسانهای
فصل هشتم: مراکز استانی صداوسیما، منبع راهبردی و مزیت کلیدی در مدیریت سپهر رقابتی رسانه
فصل نهم: تغییر مأموریت شبکههای ملی سیما گزینة راهبردی یا مسئلهای استراتژیک
فصل دهم: جدول رسانه؛ الگویی برای توسعة شبکههای رادیویی و تلویزیونی