عنوان پیام
متن پیام

مجموعه سه جلدی کتاب‌های مدیریت شهر

تاریخ ثبت : ۱۳۹۲/۰۵/۰۶     تعداد بازدید : ۱,۴۲۴
مجموعه سه جلدی کتاب‌های مدیریت شهر

مجموعه سه جلدی کتاب‌های «مدیریت شهری» توسط سید محمد هادی ایازی و همکاران وی تالیف و با حمایت اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منتشر شد._
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلد نخست کتاب‌های مدیریت شهری اختصاص به «مبانی و حوزه ها» دارد و مشتمل بر ۱۸ فصل است. در این جلد، علاوه بر تعاریف، مفاهیم و روابط مفهومی، درباره تاریخچه و سابقه مدیریت شهری، رویکردها و نظریه‌ها، روش‌ها و ابزارهای مدیریت شهری نیز مباحث مفصلی ارایه شده است.
جلد دوم، با عنوان «مدیریت شهری در ایران» به موضوعاتی از قبیل، سیر تحول مدیریت شهری، محیط کلان مدیریت شهری، شوراهای اسلامی شهر و مدیریت شهری، اهداف مدیریت شهری، شهرسازی، محیط زیست و بهبود محیط شهری، منابع درآمدی پایدار، ایمنی و مدیریت بحران، وظایف اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری، مشارکت شهروندی و اجتماع شهری، ساختار و تشکیلات شهرداری‌های کشور، برنامه‌ریزی در شهرداری‌ها، چالش‌ها و آینده مدیریت شهری، پرداخته می‌شود.
مولفین درجلد سوم کوشیده‌اند وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی را در شهرهایی از کشورهای انگلستان، ژاپن، ترکیه، ایالات متحده، فرانسه، کره جنوبی، آلمان، استرالیا و مالزی بررسی کرده و با جمع‌بندی و نتیجه‌گیری مباحث فصول پیشین، تحلیلی تطبیقی از وضعیت نظام مدیریت شهری در ایران و جهان ارایه کنند.
در تالیف مجموعه سه جلدی کتاب‌های مدیریت شهری، علاوه بر ایازی، غلامرضا کاظمیان، اسماعیل صالحی، علی نوذرپور، حسین ایمانی جاجرمی، نوید سعیدی رضوانی و مجید عبداللهی سهم داشته‌اند. نویسندگان این مجموعه سه جلدی، نتیجه مطالعات، تحقیقات و تجربیات خود را در یک تلاش فکری سه‌ساله گردآوری کرده و به نگارش در آورده‌اند.
مجموعه سه‌جلدی کتاب‌های «مدیریت شهری» توسط انتشارات تیسا، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۴۰هزار تومان منتشر شده است.

منبع خبر : ایبنا
آخرین خبر ها
«جمهوری تشنگان» به زودی به بازار می‌آید«حافظه و فراموشی در تاریخ و فرهنگ ایرانیان؛ درآمدی جامعه‌‌شناختی» به زودی به بازار می‌آید.«تاریخچه جنبش حقوق زنان در آمریکا؛ موانع و دستاوردها» به زودی به بازار می‌آیدزنان زرخرید نامزد کتاب سال 1400 شدبه چاپ سوم رسید: مدیریت شهری ۳ جلدیبه چاپ سوم رسید: ارزیابی تاثیرات اجتماعیِ سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هامدیریت دانش؛ فرایندها، رویکردها به چاپ سوم رسیدخبرگزاری مهر از «پر‌سه‌گردی با قانون دینامیت» اثر کمیل سهیلی نوشت«تصمیم‌گیری» به چاپ ششم رسید.«جغرافیای فرهنگی» به چاپ دوم رسیدمنتشر شدمنتشر شدجوابیه انتشارات تیسا در مورد ادعای یکی از مترجمان کتاب بیشعوریبیشعوری93 میلیارد ریال کتاب در «تابستانه کتاب» به فروش رسیدتلاش برای پاسخگویی به جابه‌جایی تاریخیمردم تابستان راباچه کتابهایی شروع کردند/کتاب ابن سینابین پرفروشهاپیشگامی کتابفروشی‌های شهرستان در طرح «تابستانه کتاب»جریان زندگی زیر شهر تهران کتاب شد«درآمدی پیشرفته بر اقتصاد فرهنگی» چاپ شد