عنوان پیام
متن پیام
انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت
عنوان : انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت
نویسنده : برنارد ساندرز
مترجم : سهیلا ماهرنیا
ناشر : انتشارات تیسا
شابک : ۱-۹۴-۷۶۸۳-۶۰۰-۹۷۸
نوبت چاپ : اول
تعداد صفحه : ۴۶۱
وزن : ۳۰۰ گرم
قیمت : ۶۹,۹۰۰ تومان
تخفیف : ۰ %
موضوع : کتاب پولیتیا
وضعیت : موجود
تعداد بازدید : ۱,۷۲۱

انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت

برنارد ساندرز

زمانی که برنی سندرز کمپینش را برای شرکت در مبارزات انتخاب ریاست‌جمهوری امریکا آغاز کرد، سازمان‌های سیاسی و رسانه‌های اجتماعی آن را یک کمپین ناموفق محسوب کردند و خیلی جدی نگرفتند. یک دلیلش این بود که سندرز سناتور مستقلی از یک ایالت کوچک و ناشناس بود. کمپینش زیاد پول‌دار نبود، سازمان‌دهی سیاسی نداشت و درعین‌حال باید با کل دستگاه حزب دموکرات رقابت می‌کرد.
پس از اندکی، مشخص شد که صاحب‌نظران اشتباه می‌کردند. برنی یکی از مهم‌ترین کمپین‌های تاریخ مدرن را هدایت می‌کرد. او در مرحله‌های مقدماتی و پارلمانی در کل کشور بیش از ۱۳ میلیون رأی کسب کرد و برنده رأی بیست‌ودو ایالت شد و بیش از ۴/۱ میلیون نفر در نشست‌های عمومی‌اش شرکت کردند. مهم‌ترین نکته این بود که او نشان داد که امریکایی‌ها آمادۀ مبارزه با طمع و بی‌مسئولیتی شرکت‌های بزرگ ثروتمند امریکا و آن ۱ درصد از مردم ثروتمندی که همواره در صدر قرار دارند هستند.
در کتاب انقلاب ما، سندرز تجربیات شخصی خود را از مبارزات انتخاباتی و جزئیات مبارزات مقدماتی تاریخی و مردمی‌اش را برای همگان توصیف کرده و با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد و برای میلیون‌ها نفر که خواستار ادامۀ انقلاب سیاسی هستند، جزئیات دستور کار فعالیت‌های اقتصادی، زیست‌محیطی، نژادی و برابری اجتماعی‌اش را که سبب ایجاد مشاغل، افزایش دستمزد، محافظت از محیط‌زیست و ارائۀ خدمات بهداشتی برای همگان و درنهایت دگرگونی و بهبود شرایط کشور امریکا و کل دنیا خواهد شد ارائه می‌دهد. او معتقد است که انقلاب سیاسی ما تازه آغاز شده است. شاید کمپین انتخاباتی‌اش پایان یافته باشد، اما مبارزه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها :